Username:    Password:    Remember Me?         

Reverie World Studios Forums - Search Results

Go Back   Reverie World Studios Forums > Search Forums
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 21 of 21
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: awrington
Forum: Main Square 03-27-2011, 02:39 PM
Replies: 363
Views: 15,519
Posted By awrington
Darn... It said i was finished and i tried to...

Darn... It said i was finished and i tried to start then it just randomly stopped working
now it says there is 3000 more files to go T.T

o well atleast its going 10x faster will take maybe 1-2 hours...
Forum: Main Square 03-26-2011, 10:11 PM
Replies: 363
Views: 15,519
Posted By awrington
well unfortunately for me I have to shut off the...

well unfortunately for me I have to shut off the computer when i go to sleep
Forum: Main Square 03-26-2011, 09:15 PM
Replies: 363
Views: 15,519
Posted By awrington
ok at first i was like super hyped but this...

ok at first i was like super hyped but this bottlenecked dl is sorta laxing the suspence

WHO ELSE SHARES MY PAIN?!?!?!
Forum: Main Square 03-26-2011, 07:37 PM
Replies: 363
Views: 15,519
Posted By awrington
My Key Is Here And I Cant Stop Typing In Caps...

My Key Is Here And I Cant Stop Typing In Caps Cause Im So Exited!!!
Forum: Main Square 03-26-2011, 07:29 PM
Replies: 363
Views: 15,519
Posted By awrington
im so focused on getting a key today that i can't...

im so focused on getting a key today that i can't think!!! gimme key so i can think again lol
Forum: Main Square 03-25-2011, 06:11 PM
Replies: 363
Views: 15,519
Posted By awrington
one... more... day... *dies*. Man I'm having such...

one... more... day... *dies*. Man I'm having such a hard time being patient for the beta not knowing if ill get in :confused: because of the one post thing. Either way the game sounds great and i...
Forum: Main Square 03-24-2011, 06:29 PM
Replies: 363
Views: 15,519
Posted By awrington
ok so i signed up and lazily only read the first...

ok so i signed up and lazily only read the first rule about computer specs but then went back and read the post rule so i got some constructive posts and then signed up again will I get in???

Hope I...
Forum: Public Suggestions and Proposals 03-23-2011, 04:58 PM
Replies: 210
Views: 8,478
Posted By awrington
Here's my take on why undead just as they are...

Here's my take on why undead just as they are generally wouldn't fit. First off, they are a combination of other races just dead... Err... Undead, this might lead to them having too many of other...
Forum: Main Square 03-16-2011, 03:13 PM
Replies: 53
Views: 2,558
Posted By awrington
yay for the update i have been so darn worried...

yay for the update i have been so darn worried thinking i didn't get in... well i still don't know if i did but at least now theres a chance again. TY FOR UPDATE WOOH!
Forum: Main Square 03-15-2011, 08:40 PM
Replies: 74
Views: 3,430
Posted By awrington
ok so its the 15th right now theres still that...

ok so its the 15th right now theres still that announcement up in the top right... whats the deal... hope its just taking longer than expected cuz i really wanna play!!!
Forum: Main Square 03-04-2011, 05:15 PM
Replies: 74
Views: 3,430
Posted By awrington
so much waiting T.T oh well this game is sure to...

so much waiting T.T oh well this game is sure to be awesome :D hope i get an invite
Forum: The Pub 02-19-2011, 12:14 PM
Replies: 6
Views: 247
Posted By awrington
I listen to almost anything but rap and pop i...

I listen to almost anything but rap and pop i dont like that repetitive stuff too much
Forum: The Pub 02-19-2011, 12:11 PM
Replies: 13
Views: 814
Posted By awrington
Also a decent joke

An airline had a policy that required the first officer to stand at the door while the passengers exited, smile, and give them a - 'Thanks for flying XYZ airline' .

An airline pilot on this...
Forum: The Pub 02-19-2011, 12:03 PM
Replies: 8
Views: 554
Posted By awrington
This link is still broken maybe just type it up...

This link is still broken maybe just type it up :/ cuz i really wanna see it whatever it is
Forum: Main Square 02-19-2011, 11:55 AM
Replies: 346
Views: 12,394
Posted By awrington
Im probly gonna name it somthing stupid and wish...

Im probly gonna name it somthing stupid and wish i didn't like maybe pestoville maybe when its actually time ill put some real good thought into it maybe infact ima google english to evlish right...
Forum: The Pub 02-19-2011, 11:49 AM
Replies: 22
Views: 1,311
Posted By awrington
I put starcraft cuz i have starcraft but once ive...

I put starcraft cuz i have starcraft but once ive gotten 10 decent posts and hopfully get chosen for the Beta then im sure that it will be DoF.
Forum: The Pub 02-19-2011, 11:47 AM
Replies: 35
Views: 1,831
Posted By awrington
Lol!

Thats exactly how everyone acts when you play a game of ww2 on anything its so hilariously accurate i couldnt stop laughing infact im laughing as i write this. Is there any more stuff like this?
Forum: The Pub 02-19-2011, 11:35 AM
Replies: 119
Views: 5,083
Posted By awrington
Unfortunate Me

Too bad for me ive played the creative mode alot cause its free. I have so many real life freinds who have played the survival and i just wish i had a way of doing online purchases easier if i did i...
Forum: Main Square 02-19-2011, 11:32 AM
Replies: 18
Views: 737
Posted By awrington
I Concur

It does say Open doesn't it? oh well atleast its free and it definatly looks like its gonna be tons of fun cant wait till ive found Ten things to say that make the forums a better place.
Forum: The Pub 02-19-2011, 11:29 AM
Replies: 112
Views: 3,709
Posted By awrington
Feels Young

I read through and saw some people younger than I but most of those posts just made me feel so young T.T and you college people have so much free time gives me hope for when i go to college XD.
Forum: The Pub 02-19-2011, 11:25 AM
Replies: 191
Views: 9,404
Posted By awrington
Fav Game

Warcraft III, the battle.net is just so addicting even if the graphics never get better the game play can continue to get more and more complex its pretty darn awesome imo.
Showing results 1 to 21 of 21

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 01:14 AM.

ESRB Rated T
US/CANADA
PEGI 16
EUROPE
USK 16
GERMANY

privacy policy   |   Copyright © Reverie World Studios INC.

Dawn of Fantasy and Reverie World Studios are trademarks of Reverie World Studios, Inc. Developed by Reverie World Studios, inc. All Rights Reserved. All other trademarks are property of their respective owners.
Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.