PDA

View Full Version : question for devs


andreicde
10-17-2011, 04:57 PM
Curious btw how's the Halloween event going on?Is it going well with the schedule or there might not be one or just a very short one?Personally if there will be one I hope we will get some souvenir to show we did it . Influence is nice but it's a meh considering the fact we can get it in other ways too.

Konstantin Fomenko
10-17-2011, 05:19 PM
We do have some plans, realistically we`ll scale them down a whee bit, as unfortunately - course it`s either all out Halloween or pvp with up to 6 players and alliances:)

It should still be a good holiday flavor - especially in the main menu.

andreicde
10-17-2011, 05:24 PM
We do have some plans, realistically we`ll scale them down a whee bit, as unfortunately - course it`s either all out Halloween or pvp with up to 6 players and alliances:)

It should still be a good holiday flavor - especially in the main menu.

Will we have something that we will be able to keep in the memory of the event?Because that's what I loved mostly about some games.You get something unique which while it either does nothing or it has a funny benefit,it shows that you were a long-term player or that you were present during that event.

GPS51
10-17-2011, 05:27 PM
Hmm how about a banner or flag showing the holiday/event and date you can hang either on the TC or the wall? That way you can have lots of banners to hang on the wall and intimidate the enemy with!

andreicde
10-17-2011, 05:38 PM
Hmm how about a banner or flag showing the holiday/event and date you can hang either on the TC or the wall? That way you can have lots of banners to hang on the wall and intimidate the enemy with!

lol

Humans come to siege Arkantos' Fortress
Arkantos: Hold it there you pathetic creatures! Watch the banners of the Holidays I celebrated!
Human Commander....WTF? ''Looks confused at his soldiers'' Uh ok... AIM FOR THE FLAGS WITH THE CATAPULTS!
Arkantos: NUUUUUUUUUU!

GPS51
10-17-2011, 05:45 PM
Well ofc you'd get the banners back if the wall it was on was destroyed. But it would add a fun touch until the hero customization comes in.

chanman20
10-17-2011, 09:34 PM
Will we have something that we will be able to keep in the memory of the event?Because that's what I loved mostly about some games.You get something unique which while it either does nothing or it has a funny benefit,it shows that you were a long-term player or that you were present during that event.

i also enjoy that but idk what they can do maybe give use a new unit or something

knightl
10-17-2011, 09:47 PM
maybe something for the heroes but that might be too much to do

andreicde
10-17-2011, 11:05 PM
maybe something for the heroes but that might be too much to do

that will be easier after hero customization is done knight.they are working on that too.

knightl
10-17-2011, 11:15 PM
that will be easier after hero customization is done knight.they are working on that too.

wow they are i was hoping for that is there a eta on that hopefully before Halloween and we can get some jack-o-lantern helmets :p